neděle 22. června 2014

Jak se chystám na read-a-thon

Ahoj všem! Jak asi víte, báječná Tiw pořádá read-a-thon, jehož cílem je nejenom se hecnout a přečíst toho víc než obvykle, ale taky se pustit do knih, které nám doma dlouho smutně leží na poličkách. Knihy, které jsem si vybrala, mi doma sice moc dlouho neleží (jen něco málo přes měsíc), ale na starší kousky prostě nemám náladu. Co na mě tedy čeká? Vybrala jsem si těchto pár knih:


Bobby Conroy půjde na řadu jako první, protože se ho nemůžu dočkat. Perfektní obálka, perfektní vnitřek (viz tady) a vzpomínka na autorovu skvělou Černou krabici jsou pro mě dostatečnými lákadly. cca 400 stran.

Noční rasa od Cliva Barkera se na seznam dostala prostě proto, že Clive Barker. Navíc je malá a útlá, takže to bude jen taková příjemná rychlovka. cca 270 stran.

A když budu stíhat (přece jenom jsem šnek), ráda bych ještě v rámci read-a-thonu pokračovala ve čtení Zaklínače. Na fotce je první díl, který jsem dneska ráno dočetla, zítra si jdu ke kamarádovi půjčit další. Normálně bych ho četla místo výše zmíněných knih, ale když už #ctemedlouhonectene, tak teda budu číst dlouho nečtené. I když... jsou doma jen měsíc... ehm ehm... :) Druhý díl Zaklínače má cca 400 stran.

Je víc než jasné, že všechno to nestihnu, nejsem čtecí mašina jako ostatní, ale ráda bych toho zvládla co nejvíc a rozhodně víc, než obvykle. Aktualizace asi nebudu přidávat denně, ono taky koho to baví číst (ačkoliv... u ostatních se mrknu ráda, kolik toho za den zvládli) a udělám až týdenní shrnutí. Nebo já nevím. Uvidíme jak se mi to v hlavě nakonec vyvrbí :) 


A kdo se ještě nepřidal, honem to dohnat! :)

4 komentáře:

  1. Och. ♥ Já jsem báječná? :D Tak to mi lichotí.
    Knížky vypadají všechny moc zajímavě. Já bych hrozně ráda, začala číst Barkera, ale nevím, kterou z jeho knih si přečíst první. Poradíš? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už je to tak :D
      No já se přiznám, že jsem od něho četla jen sérii Abarat a knihu Galilea. Abarat doporučuju kudy chodím, ale je to něco úplně jinýho, než zbytek jeho tvorby... míň horrorový a temný, víc krásný a pohádkový (ale to ber hodně s rezervou, děckám bych to necpala :)) Každopádně mi lidi hodně radí přečíst si Imajicu a Knihy krve, tak na těch radách snad něco bude :)

      Vymazat
  2. Mně někam zmizel komentář zase zmetek jeden! :) Neznám ani jednu, ale držím palce při čtení! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty komentáře si dělají co chtějí, taky už se pár mých výlevů ztratilo v nenávratnu... :/ A děkuji, s mým dosavadním tempem ty palce budu potřebovat. Aby mě pošťuchovaly směrem ke knize :)

      Vymazat

Konstruktivní kritika se přijímá, urážky a sprosťárny se mažou. A samozřejmě díky za každý komentář :)