pondělí 19. května 2014

Co přinesl pošťák

Ahoj všem! Dneska jsem měla v plánu se tu trochu vykecávat, ale nakonec jsem si řekla, že si to nechám na příště. A protože obrázky a Rafaelo řeknou více než tisíc slov, bude to hlavně o fotkách. Tahle objednávka si to totiž zaslouží, je jedna z nejkrásnějších, co mi kdy přišly.
Asi by se ještě slušelo říct, že je objednáváno z megaknih. Ceny víc než příjemné, rychlost přímo blesková a balení naprosto v pořádku. Poštovné sympatických 39 Kč při platbě na účet, plus 10 Kč balné. Za mě víc než fér.


Začnemě tím, kvůli čemu celá objednávka vznikla. Můj milovaný Abarat. Sice už jsem třetí díl četla, ale radši jsem si ho i pořídila, než se rozprodá. Během prázdnin budu sérii číst znova, tak vám sem o ní něco málo napíšu.


Vidíte tu nádheru? Jak se to krásně třpytí a blejská, to já ráda :)


Od Barkera jsem do košíku přihodila ještě Noční rasu. Knihy krve bych sice mnohem radši, ale když je vyprodáno, nedá se holt nic dělat. A stejně mám v plánu od něj sesbírat všecko všecičko :)


Kingovy Čtyři roční doby jsou kousek, na který jsem se hodně těšila. Konečně si budu moct přečíst Shawshank a všemi chváleného Nadaného žáka! Jen jsem si nevšimla, že jde o paperback. Ale čert to vem, tady jde hlavně o náplň :)


Joe Hill se potatil, takže jsem si pořídila horrorovou smršť v podobě následujících dvou krásek. Hlavně Bobby Conroy se vydařil. Mám ráda knihy, kde se můžu pokochat i deskami (viz fotky na konci, kde je i vnitřek Abaratu a Volání netvora).



Doufám, že páska chválící Joe Hilla má pravdu, a že to bude přinejmenším stejná jízda, jako jeho Černá krabice!


Další kniha je důkazem toho, jak jsou knižní blogy nebezpečné. Tak dlouho o něčem čtete, až to nakonec musíte mít. Tím spíš, když to stojí 50 korun, obálka je k sežrání a kniha je plná ilustrací. Dlouho jsem si pohrávala s myšlenkou pořídit si i autorovu trilogii Chaos, ale ovládla jsem se a došla k názoru, že bez ní dokážu žít. Bez Volání netvora ale ne (až jsem ho samou radostí zapomněla pořádně vyfotit :)).


A nakonec můj milovaný Murakami. Většinu knih, co jsem od něho četla, jsem si půjčila v knihovně. Konečně jsem ale dospěla k názoru, že je na čase mít ho i doma, abych se mohla kdykoliv kochat. Kafku na pobřeží jsem ještě nečetla, a protože si ji všichni tuze chválí, je nejvyšší čas.


A to by bylo všechno. Vůbec nevím, kdy to stihnu přečíst... kvůli učení mám tak do půlky června smůlu, protože můj mozek zkrátka odmítá číst toho víc, než je nezbytně nutné... ale můžu to brát aspoň jako hezkou motivaci, proč ty zkoušky zvládnout napoprvé. A jako předběžnou odměnu. Nebo náplast na žal, když se nezadaří :) A tady ještě pár krásných obálek a kocouří dozor nad vybalováním.




Zaujalo vás něco? Co jste si za poslední dobu pořídili vy? :)

14 komentářů:

  1. Jsem na tom uplně stejně! Mraky knížek které bych potřebovala přečíst, ale zrovna když jich mám tolik - tak mám praxe, závěrečné zkoušky apod. :(
    Ale máš parádní výběr :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aspoň máme na co se těšit, až bude po všem! (Ne že by nebylo i tak :))

      Vymazat
  2. Kocour vypadá dost překvapeně :D
    Jinak Volání netvora je vážně nádherně zpracovaný. A do Kinga se asi znova pustím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem na něj zrovna řvala, ať mi neokusuje Bobby Conroye :D Na to Volání se moc těším, jsem ráda, že jsem podlehla blogomasáži!

      Vymazat
  3. Samé dobré kúsky :)
    Inak pekné fotky a ten kocúr, zlatý :3

    OdpovědětVymazat
  4. Z těch všech jsem četla jen Kafku, ale ta kniha se mi moc líbila, tak se máš na co těšit :)

    OdpovědětVymazat
  5. Sakryš, otevřuju Megaknihy a hned bych nakupovala, vrrr.
    Z tvých přírůstků jsem nečetla nic, moje přírůstky jsem psala v posledním článku, vzhledem ke stavu účtu (a to je před dovolenou!) si nebudu teď kupovat nic. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nemysli si, s mojí ubohou výplatou to taky není žádná sláva. Ale než to přelouskám, tak se zase něco našetří :) A odkazy na eshopy je lepší neotevírat :D

      Vymazat
  6. Joe Hill ♥! To jsem vůbec nevěděla, že mu vyšla další knížka, a ještě ten název . . . proč mám pocit, že spojení Hill + Vánoce bude naprostý masakr? V dobrém slova smyslu, samozřejmě :D. Jo a četla jsi Rohy? Já už je mám v hledáčku strašně dlouho, ale nějak na ně ještě nedošlo, skoro se bojím, že dřív půjde do kin film, než si je přečtu :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím a doufám, že ten pocit je správnej! Rohy jsem četla a popravdě mě trochu zklamaly... asi jsem po Černé krabici měla přehnaný očekávání. Ale vůbec jsem nevěděla, že má být film, díky za upozornění! :)

      Vymazat
  7. Páni super fotky a zajímavý výběr, nečetla jsem nic, ale do Kinga a Joe Hilla bych se ráda někdy pustila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za fotkopochvalu! A určitě se do nich dvou někdy dej :)

      Vymazat

Konstruktivní kritika se přijímá, urážky a sprosťárny se mažou. A samozřejmě díky za každý komentář :)